PENCAPAIAN SPM YANG MAKIN CEMERLANG

Keputusan SPM yang diumumkan baru-baru ini, telah membanggakan Pihak Sekolah SMKPNZ kerana peningkatan pencapaian  dari segi memperolehi ‘A’,seramai 16 orang pelajar telah mencapai keputusan yang baik. Pelajar, NurFathin binti Muhhamad Zain merupakan pelajar yang memperolehi 7A daripada 10 matapelajaran, 4A1 dan 3A2.

Segunung Tahniah dan sekalung Terima Kasih diatas daya usaha serta kesungguhan para guru terutamanya yang terlibat dengan pelajar-pelajar SPM. Kecemerlangan mereka adalah hasil tunjuk ajar dan keikhlasan para guru yang sentiasa membimbing.

Teruskan usaha murni anda..setiap yang baik itu ada ganjarannya..meriahkan lagi pencapaian bagi tahun 2007.

4 Respons so far »

  1. 1

    jo said,

    cis boleh 4a1 sohor……………… sekoloh lain 20a relax jer… kalu amir azha da situ mmg x leh naik sekoloh 2
    cikgu bodo2 belaka
    mcm sekoloh hok kumpul cikgu reject
    hahahahahahahaahahah
    budok ngandung ramai mana
    mana kehebatan suhaili??????
    pergi mampos la

  2. 2

    Plajar lama pnz said,

    woi jo… pandainya ko cakap mcm 2 kat sklh aku.. ko x sklh sklh 2 jadi jgn ckap yang bkn2 ttg sklh 2.. sekolh mu lebih teruk dari sklh 2..
    aku lbh knl skolah 2 dr mu..
    jgn sesekali cakap mcm 2 kat sekolah aku… Fham
    kau yang x berguna…..

  3. 3

    Plajar lama pnz said,

    mu 2 dapat brp peksa?sdp2 kata gitu kat sekolah aku…
    mu 2 sekolah ke x? aku lbh knl sklah 2 dari mu k..
    ckg kat sklah 2 paling best skali…

  4. 4

    plajar form 5c 2006 said,

    kami ucpkan smga ckg2 klas kami berjaya dan sihat selalu..


Comment RSS · TrackBack URI

Tinggalkan komen